BewerktefotoFLOX1_edited.jpg

OVER ONS

Marjolein

“On trend zijn, en ook nog maatwerk leveren voor maximale tevredenheid van onze klanten en hun klanten of medewerkers is wat we het liefste doen. Onze ambitie is groot: we willen dat onze boeketten de best gewaardeerde duurzame, hoogwaardige bloemenkunst op maat worden van Nederland!”

FLOX is Madeleine en Marjolein. Dit powerduo, al jaren een team, deed bij KLM een klantonderzoek voor de nieuwe business class lounge. Daarin kwam naar voren dat bloemen heel belangrijk zijn voor mensen: ze geven kleur, je wordt er blij van en ze verbinden. Toen ze voor de inrichting van de lounge ook nog eens verrast werden door de prachtige kwaliteit kunstbloemen die tegenwoordig gemaakt worden, werden de eerste zaadjes voor FLOX geplant. Bij KLM werkten Madeleine en Marjolein samen aan de customer experience (CX). FLOX staat dan ook voor Flower Experience, naast dat de flox van beiden een favoriete bloem is.

 

Gastvrijheid en duurzaamheid spelen altijd een grote rol in hun werk, net zoals Dutch design. Zo hebben ze intensief samengewerkt met Marcel Wanders, Jan Taminiau en Viktor & Rolf.

Madeleine

“In FLOX Flowers komen onze passie en expertise van duurzaamheid, gastvrijheid en design perfect bij elkaar. We worden gelukkig van het blij maken van anderen en het inleven in en meedenken met onze klanten.”